Vitézség kulcsa: skálázható kazamaták

A játékfejlesztői háttér hű volt saját magához, mert mikor bevezették a Yoloti-ban levő Ballor boss nehezebb fokozatokban levő farmolási lehetőségét, ahol belépni csak és kizárólag a vitézség kulcsa segítségével lehetett a normál módtól eltérő fokozatokra, akkor kóvályogtam mint bolygó hollandi, mert azt sem tudtam eszik, vagy isszák ezt a bizonyos kulcsot. Céges kommunikáció pedig egyenlő volt a zéróval. Azóta persze a lelkes fórumadminisztrátorok összedobtak egy nagyon jó információ összeállítást. Úgy gondoltam lecikkezem, s egy nagyon rövid videóval megspékelem.

A kulcsgyűjtésre alkalmas kazamaták

Ezekbe a kazamatákba fájdalmas, kínzó, halálos módokban mindenképpen be tudsz lépni kulcs nélkül is, tehát itt gyűjthetőek be a kulcsok; Sulvus Vulkán, Templomnegyed, Az idő szakadéka, Atlantis a vizek felett, Ívási terület, Lor’Tac-hoz tartozó összes kazamata, és még hosszasan lehetne sorolni…

A skálázhatóság mögöttes fejlesztői koncepciója

Azért vezették be alapvetően a játékba a már rendelkezésre álló kazamaták során a skálázhatóságot, hogy a régebbi meglévő területeket kicsit fel lehessen dobni, s a nagy karakterek számára is újra élvezhetővé, játszhatóvá váljanak ezek a területek. Szerintem nagyon jó ötlet volt. Számtalan ilyen terület még a cikk írásának pillanatában vélelmezhetően fejlesztés alatt van, mert például a Vashegyek kazamatájába egyelőre normál módtól eltérően nem lehet sehogy se belépni.

Hogy szerezheted meg a vitézség kulcsát?!

A recept egyszerű. A fenti példaértékű kazamaták bármelyikébe fájdalmas, vagy attól magasabb fokozatba bemész és végig kell farmolnod a teljes pályát. Ha az összes ellenféllel végeztél akkor kisvártatva megjelenik a térképen egy hatalmas ellenfél, piros halálfej jelzéssel. Fájdalmas módban, ahogyan a lenti beágyazott videóban is láthatod csupán egyetlen egy kulcsot kapsz. Ha nehezebb fokozatban ölöd, vagy ölitek le csoportot alkotva akkor több kulcsot is be tudsz farmolni magadnak. Vélhetően ennek a vitézség kulcsának a bevezetése egy hosszabb koncepció része, s nem csak Ballor-hoz lesz alkalmazható, hanem Dúria térképén fellelhető összes olyan helyre, ahol van valamilyen speciális boss, amely esetleg egyedi drop-ot, netán valamilyen szettet eredményezhet.

Apró fejlesztői figyelmetlenség

A kulcsok farmolását véleményem szerint kicsit hátráltatja, hogyha kifejezetten nagy méretű területen vagyunk, akkor nem jelzi jelen pillanatban semmilyen indikátor, hogy hány ellenfél van még hátra és a térkép melyik részén vannak. Például a Sulvus Vulkánt többször is át kellett rohannom még élő ellenfelek után kutatva. Jóval kevesebb időm ment volna el, ha az amúgy jó hagyományoknak megfelelően, a térképen villogó jelzések mutatták volna az utat feléjük. Természetesen a videóban már csak a vezér szörny megsemmisítését prezentálom ami a kulcsot adja, a vacakolást nem 😛

Hozzászólás