Háztűznézőben az új talentumok környékén

A Drakensang Online rengeteget promóciózik annak érdekében, hogy a jövőbeli tervezett újításokat a tömegek fókuszába helyezze. A hivatalos fórumától kezdve, a játékon belüli kommunikációs elemekig szint már minden megmutatkozott, s valóban az újabb lehetőségek amolyan gerilla-marketing módszerével futótűzként terjednek. Felkorbácsolták már a jó nép érdeklődését az új Lor’Tac nevű hellyel kapcsolatosan is amely a kasztok életébe szépen bevezeti majd az eddig megszokott maximum 45. tapasztalati szinthez képest az 50. tapasztalati szintet. De forradalmi változások lépnek életbe a karakterek talentumok témájában is. Érdemes mindig a hivatalos forrásokat elolvasni, s nem ajánlatos holmi például közösségi rendszerekben terjedő mendemondákra hagyatkozni. Hallottam már olyat is, hogy a vadász karaktert törölni fogják… nos ez marhaság, akkor érdemes róla beszélni ha hivatalosan is bejelentik és nemcsak egy — két nagyokos Facebook bugyraiban terjedő agyréme lesz 😉

A teszt szerver egyre több játékost érdekel. Az elmúlt napokban nagyon nagy rohamot kapott a Bigpoint teszt szervere és szegény csóri nem is bírta a megpróbáltatásokat. Nagyon sokakat az alábbi hibaüzenet fogadott!

connection-misc-longistancefull

Sokan ebből a hibakódból nem értettek semmit. A lényege csupán az, hogy a szerver abban az adott pillanatban több kliens csiklandozását már nem tudta elviselni, ezért nem tette lehetővé a belépést. Sokszor próbáltam én is, nekem sem jött össze, de nagyon furdalt a kíváncsiság, hogy milyen is lehet a teszt szerver, ugyanis talán megfogsz lepődni, de még életemben nem próbáltam ki 😉

Naivan azt gondoltam, hogy hát igen a teszt szerver lesz az a hely, feltéve ha végre egyszer bejutok, aminek a segítségével teljes körképet kaphatok majd a játékba jövőben bevezetendő újabb lehetőségekről, opciókról, képességekről és talentumokról, esetleg térképen levő helyszínekről és így tovább. Annál is inkább asszociáltam ezekre az izgalmas lehetőségekre, mert a teszt szerverről írták is, hogy vegyük tudomásul a Bigpoint bármilyen létrehozott karaktert, bármikor akár előzetes figyelmeztetés nélkül is törölhet. S azt is feltételeztem, hogy egy teszt szervernek az a lényege, hogy tényleg minden újításba amolyan DEMO szerűen belekóstoljunk, esetlegesen segítsük a fejlesztők munkáját annyival, hogy visszajelzéseket küldünk azokról, amiket hibaként (bug) élünk meg.

Ehhez képest mi fogad engem amikor belépek a teszt szerverre végre sikerrel?! Hozz létre egy új karaktert, előtte válaszd ki a kasztod stb. majd kezd el bejárni a szamárlétrát. Azaz egy 0. tapasztalati szintes, tehát teljesen sztornós karaktert kap az ember amivel úgy natúr az égegyadta világon semmit sem lehet kezdeni, hiszen jó hosszú munkaidő kell ahhoz míg az ember felviszi mondjuk a maximumra a tapasztalati szintet annak érdekében, hogy kipróbálhassa a teszt szerveren az új lehetőségeket! Ezt mindenki megszokhatta már az éles szerveren is. Egy karaktert fejleszteni nem egyszerű dolog! Szóval én azt vártam volna a teszt szervertől, hogy tényleg teszt szerver módban működjön s a regisztráló játékos kaphasson egy minden talentum, képesség, stb. tekintetében levő csúcs karaktert amivel letesztelheti az újonnan levő lehetőségeket. Kinek van kedve ugyanis 1 hetet feladatok végzésével tölteni csak azért, hogy végre letesztelhesse már az új lehetőségeket… s persze ez beleölt játékidőtől függ, mert akinek meg kevés ideje van, annak akár több hónapig is eltarthatna. S egy teszt szervertől azt várnám el, hogy addig lehessen csak belépni rá, amíg tényleg értelme van, azaz van valami forradalmi újítás amit tesztelni lehet, sőt amit a fejlesztők megsegítése miatt tesztelni is kell. Szóval ehhez képest az égvilágon semmilyen igazi játékélményhez nem jutottam hozzá a teszt szerveren, csupán láthattam az új talentum pontokat 🙁 S itt jegyzem meg persze, hogy azok jó részét is csak németül 🙁 Ügye nem gondolta senki komolyan, hogy azzal fogom tölteni az időm, hogy a teszt szerveren kemény órákat, napokat és heteket töltsek el azzal, hogy felfejlesszek pusztán a teszt kedvéért egy karaktert…

A témában a fórumon szétnéztem, mert gondoltam csak van egy 5000 forintos kalapácsütéses módszer aminek segítségével el lehet érni, hogy teszt szerveren az ember kapjon egy csúcs, mondjuk 45-ös karaktert annak érdekében, hogy ténylegesen lehessen tesztelni. A régebbi időkből a fórumokon ilyen hozzászólásokat találtam:

dso-forumos-duma

Szumma szumárum az új talentumokat továbbra is csak elméletben láthatom, gyakorlati téren semmilyen képem nincs róla 🙁 Megjegyzem a teszt szervert is erősíthetnék mert kizárólag reggel 7:00 — 8:00 között tudtam bemenni rá, minden egyéb időben a fentiekben már ismertetett hibaüzenet fogadott!

A hivatalos fórumon is és a Facebook rendszerében is történt egy utalás egy bizonyos személyre akit Czett Gergely -nek hívnak, s állítólag Ő próbálta lefordítani a német nyelvű blablát — bocsi de a buksim csak az angolra áll rá — így az Ő tollából a talentumokkal kapcsolatos információs anyagot, kasztokra lebontva leközlöm számotokra. De mondom még egyszer, hogy az alábbiakban levő idézőjelek közötti sorok nem tőlem származnak, én is az új képességeket jobb híján csak elméletben nézegetem. Három fotót (screenshot) azért publikálok az új talentum rendszerről amit csináltam.

gannicus-mage-uj-kepessegek-tapasztalat-teszt-szerver

Ne is mond, magyar nyelvi beállításhoz képest elég gusztustalan, de hát ez van: erfahrung — tapasztalat, wissen — tudás és végül ruhm aminek ne örülj, nem inni kell, hanem ez a dicsőség talentum. Mennyi sületlenséget lehetett olvasni a Facebook-on, hogy a tudást törlik meg ilyenek 😉 Nos nem törlik a tudást, csupán a tudásnak számos olyan része lesz, ami alapból fog járni a karakternek, amelyre nem kell majd talentolni: például a visszatérés funkció, vagy lovaglás, gyors lovaglás, meg ilyenek.  Alábbiakban álljon egy kis kép a tudásról…

gannicus-mage-uj-kepessegek-tudas-teszt-szerver

… majd végül a dicsőség talentumokat is megnézheted a III. birodalom nyelvén.

gannicus-mage-uj-kepessegek-dicsoseg-teszt-szerver

Nos az alábbiakban most már tényleg hagyom Czett Úrat kibontakozni, de annyit még záradékként, hogyha esetleg tudsz németül és úgy látod Czett Úr valamit elrontott, akkor ne fikázd, s ne tegyél megjegyzéseket, hogy hiányos a német tudása, meg ilyenek, mert örülj annak, hogy a Bigpoint helyett, Ő legalább ezt megtette. Az elemzésekből kihagyta a dicsőség talentum elemzését, amely a PvP karaktereket nagyon érdekelheti, de a lenti iromány készítője elmondta, hogy Őt nem igazán köti le a PvP és pont. Mivel gyakorlati területen nem tudtam kipróbálni az új lehetőségeket, ezért csak elméleti szinten találgatok, s nem akarom elkiabálni de egyelőre azt látom, mintha a körmágus kasztot, próbálnák a PvP-ről a PvE irányba orientálni 🙁

Körmágus

Tapasztalat

Mágikus lövedék (2) találatkor tölt 5 manát (3) 45%-al magasabb sebzés (5) 5% életet gyógyulsz ha megölsz vele valakit.

Tűzgolyó (2) 5 manával olcsóbb (3) 15%-al magasabb sebzés (5) 1,5 másodpercre hagy egy égő területet, ami az ellenfeleket felgyújtja, 3 másodpercig az alapsebzés 90%-át szenvedik el.
Fagylövedék (2) 5 másodperccel tovább fagyaszt (3) aki már kék annak +15% fagysebzést okoz (5) ha meglősz egy lefagyasztott mobot 35% esélyt kapsz hogy 1 másodperccel kevesebbet kell várni hogy visszatöltődjön a fagyos szél vagy a fagycsillag.

Fagycsillag (2) 3 másodperccel tovább tart (3) megszabadít a negatív hatásoktól (5) ha eltalálsz vele egy már lefagyasztott ellenfelet, 2,5 métereset robban és 80% alapsebzés a srácoknak.
Teleport (2) 1 másodpercig 25%-al növeli a haladási sebességed (3) megszabadít (5) feltölti a manád
Villámcsapás (2) 10-el olcsóbb (3) 33%-al csökkenti a várakozási időt (5) ha feltöltött ellenfélbe csap, 45% hogy megbénul 2 másodpercre.

Jeges szél (2) eltalált ellenfelenként 10 manát tölt (3) 2 másodpercre bekékíti az ellenfeleket (5) várakozási idő 25%-al csökken.

Villámlánc (2) 10%-al erősebb (3)33%-al gyorsabban száll (5) feltöltött ellenfelet 15% hogy lebénítja
Őr (2) ingyé van (3) kétszer annyi pofont kibír és 10 méteren vonzza az ellent (5) tűzgolyókat dobál és felgyújt mindenkit.

Megsemmisítés (2) 50 manával olcsóbb (3) eltalált ellenfelenként 5 másodperccel gyorsabban visszatölt (5) 50%-al erősebb.

Szingularitás (2) ingyé van (3) másodpercenként 50% fizikai sebzést oszt a benne lévő moboknak (5) ha benne vagy, gyorsabban visszatöltődnek a képességeid. [igen, nincs olyan hogy leveszi a védelmet]
Meteor (2) 50 manával olcsóbb (3) 33%-al gyorsabban betölt (5) meggyújtja akit eltalál, 3 másodprcig 200% tűzsebzést kapnak.

Gondolatirányítás (2) ha meghal a delikvens, felrobban, 6 méteren 5 másodpercre lefagyaszt mindenkit (de ez az alap leírásban is benne van…) (3) 10 méteren magához vonz mindenkit (5) ha sikerül 1 másodpercig visszatöltési idő nélkül lehet lövöldözni.

Fagyott szféra (?): elindítod valamerre, és aki az útjába kerül, azt 50% fagysebzésben részesíti. Akit eltalál az egy másodpercre bekékül, a mozgása 50, a támadási sebessége 15%-al csökken. Ha már olyan messzire ment ameddig csak bírt, felrobban, és 2,5 méteren 150% jégsebzést okoz mindnekinek. (2) 1 helyett 2 másodpercre kékíti akit eltalál. (3) A robbanásnál eltalált ellenfelenként 10 manát töltesz (5) 66%-al növeli a robbanáskor a sebzést.

Tudás

pontonként sorban: 1,6% támadási sebesség, 2% sebzés, 2% élet, 1% futási sebesség
alatta sorban: kétkezesnél 50%-al nő a sebzés, de a sebesség 10%-al csökken; 50%-al nő a blokkolási érték, de a futási sebesség 5%-al csökken; +25% mana, +2 mana/másodperc; ha 33% alatt van az életed, kianitpajzs (85% minden védelmi értéked 5 másodpercig), percenként legfeljebb egyszer.
Aréna: ilyet nem játszok, magyarul sem tudom hogy hívják ezeket benne, majd valaki aki ért hozzá lefordítja talán.

Sárkányharcos

Tapasztalat

Dühös ütés (2) 10 dühöt termel (3) a találat 5 másodpercre a támadási sebességed 10, a futási sebességed 5%-al növeli, legfeljebb ötször (5) ha kritelsz vele, levesz 1 másodpercet a várakozási időkből
Szétzúzás (2) ha megölöd az ellenfelet kapsz 6 dühöt (3) 1 másodpercre 5%-al nő a támadási sebességed, legfeljebb 3szor (5) +20% sebzés.
Dühös lendület (2) eltalált ellenfelenként 33% hogy +1 dühöt termelsz (3) az eltalált mob 3 másodpercig 20%-al kevesebbet sebez (5) 4 másodpercig 100% alapsebzésnyit vérzik akit eltalálsz.
Véres körcsapás (2) távolság +40% (3)+22% sebzés (5) akit eltalálsz 4 másodpercig 40%-al lassabban fut és 20%-al lassabban támad.
Ugrás (2) 60 dühöt termel (3) megszabadít (5) 25%-al gyorsabban betölt.
Talajtörő (2) minden találatért kapsz 5 dühöt (3) ingyé van (5) ha elért amíg tudott, felrobban, és 2 méteren 200% alapsebzést szór szét.
Kiabálás: pont ugyanaz mint az ugrás
Vashomlok (2) +40 düh (3) 2 másodpercre kábít (5) ha kritelsz vagy gyilkolsz vele akkor nincs újratöltési idő.
Roham (2) 5-el olcsóbb (3) 2 másodpercre bénít mindenkit akit megcsapsz (5) ha vérző ellenfelet rohamozol, nincs újratöltési idő.
Körcsapás (2) +40% hatótávolság (3) 10 dühvel olcsóbb (5) az okozott sebzés 20%-át gyógyítod.
Sárkánybőr (2) amíg aktív az okozott sebzés 30%-át gyógyulod (3) ingyé van (5) immunis leszel a negatív hatásokra.
Harci lobogó (2) 40%-al lassítja az ellenfelet (3) másodpercenként 30% tűzsebzést okoz az ellenfélnek (5) +35% támadási sebesség (benne).
Sárkányméreg (2) 80%-al lassul az ellenfél (3) 10 dühhel olcsóbb (5) 5 másodperc után robban egyet, és 2 másodpercre 3 méteren belül lebénít mindenkit.
Vérszomj: csatakiáltás, 10 másodpercig a támadási sebességed minden 10 méteren belüli ellenfél után 0,25%-al nő. (2) a közeledben vonzod az ellenfeleket (3) amíg aktív, eltalált ellenfelenként 0,25%-al nő a krited, legfeljebb 100szor. (5) 5 másodpercig másodpercenként 10% életet gyógyulsz.

Tudás

első hat ugyanaz
hetedik +25 max. düh, találatonként dupla annyi dühöt termelsz; nyolcadik: ha 33% alá sérülsz, 33% dühöt kapsz, és 10 másodperc alatt 33% életet gyógyulsz. Percenként max egyszer.

Vadász

Tapasztalat

Vadásznyíl (2) az első célpontot átüti (3) ingyé van (5) +10% sebzés, és fizikai helyett inkább méregsebzés lesz.
Precízió (2) -3 koncentrációköltség (3) minden találat 2 másodpercre 20%-al növeli a futási sebességed (5) +20% sebzés.
Halálos lendület (2) a méregsebzés 43%-ra nő (3) 6 másodpercre jelöl (5) az áldozat támadási és futási sebességét 3 másodpercre 25%-al csökkenti.
Csapda (2) 10%-al gyorsabban tölt (3) ingyé van (5) 3 másodpercre bénít.
Ugrás (2) +25 koncentráció (3) megszabadít (5) 25%-al gyorsabban tölt.
Zsákmányháló (2) ingyé van (3) 6 másodpercre jelöl (5) 40% esély ha valakit eltalál hogy nincs várakozási idő.
Szórólövés (2) eltalált ellenfelenként +1 koncentráció (3) +15% sebzés (5) ha meglősz egy 33% alatti életű ellenfelet, 50% hogy egy másodpercre megbénul.
Halálos szúrás (2) ha meghal a páciens fullra töltődik a koncentráció (3) minden találat növeli 7%-al a támadási sebességet 1 másodpercre, legfeljebb 3szor (5) ha egy megjelölt delikvenst végzel ki, 10% életet gyógyulsz.
Ragadozó madár (2) +20% sebzés (3) 6 másodpercre jelöl (5) repülési sebesség +20%.
Pengetánc (2) 6 másodpercre jelöl (3) 13 koncentrációval olcsóbb (5) ha kritelsz vele, 1 másodperccel csökkennek a várakozási idők.
Adrenalin (2) 10%-al gyorsabban tölt (3) megszabadít (5) a futási sebességet 5 másodpercre 60%-al növeli [szóval a sebzéslevonás marad mindenképp úgy néz ki].
Kutyák (2) kutyák helyett kapsz egy fát (3) az okozott sebzés 60%-át gyógyulod (5) 20%-al gyorsabban tölt.
Tövisirtás (2) 10%-al gyorsabban tölt (3) ingyé van (5) aki találat után 3 másodpercen belül meghal, felrobban, méregfelhő lesz belőle, 6 méteren belül 300% méregsebzés szegénykéknek.
Robbanó nyíl: 150% fizikai sebzést okoz, aki be van zöldítve az dupla sebzést szenved, aztán felrobban, és 3,2 méteren belül 150% fizikai sebzést oszt. (2) a közvetlen sebzést 33%-al növeli (3) a robbanás sebzését növeli 33%-al (5) a robbanás hatókörében 3 másodpercig 85%-al csökken a védelem meg ellenállás [hehe, megtaláltam, itt a mágus szingularitása. Végülis, tényleg, a vadásznak k*rvára nagyobb szüksége volt rá. Na mindegy].

Tudás

Első négy ugyanaz mint a mágusnál
5. +50% fegyversebzés, -10% támadási sebesség
6. +50% blokkolás, -5% futási sebesség
7. +25% koncentráció, 2 (pvp 1) másodperccel tovább jelölődnek az ellenfelek, és 40%-al lassabbak.
8. 33% hp alatt +100 koncentráció, +50% futási sebesség 5 másodpercig, és nem tudnak megbénítani. Percenként max. egyszer.

Törpe

Tapasztalat

Gyors lövés (2) minden találat 5%-al növeli a támadási sebességet, 1 másodpercre, legfeljebb ötször (3) minden találat regenerál 4 gőzt (5) +10% sebzés, tűzsebzés lesz belőle.
Mechanikus lőfegyver (2) +20% sebzés (3) kettőt is le tudsz tenni egyszerre (5) minden találat 1 másodperccel csökkenti a várakozási időket.
Robbanó golyó (2) 20%-al gyorsabban repül (3) +20% sebzés (5) akit eltalál 3 másodpercig 50%-al lassabban fut, és 25%-al lassabban támad.
Olajfolt (2) aki beleáll -25% támadási sebesség (3) 65%-al jobban lassít (5) 10 gőzzel olcsóbb
Rakétarepülés (2) 30%-al messzebbre repülhetsz (3) megszabadít (5) 30 gőzbe kerül, de nem kell vele várni.
Automata lőfegyver (2) akit eltalál 3 másodpercig 25%-al kevesebbet sebez (3) kettőt is letehetsz egyszerre (5) +33% sebzés.
Különleges lőfegyver (2) ha valaki megmurdál tőle, felrobban, és 2,5 méteren 100% tűzsebzést szór szét (3) egy nagy helyett 3 pici, 85% sebzésekkel (5) +20% sebzés.
Gőzkatalizátor (2) 1 másodpercre +25% futási sebesség (3) 5% életet gyógyít (5) 5 gőzzel olcsóbb.
Rakéta (2) 75 helyett 100% sebzés (3) 25%-al gyorsabban repül (5) akit eltalál lebénul 3 másodpercre
Ugrótörpe (2) +20% sebzés amikor felrobban [lol, szokott ez eddig robbanni?] (3) a robbanás akit eltalál, egy másodpercre lebénul (5) 5 gőzzel olcsóbb.
Taktikai lőfegyver (2) az erősítő lövések növelik a védelmet és az ellenállásokat 5%-al 5 másodpercre, legfeljebb 5ször (3) kettőt is letehetsz egyszerre (5) akit az erősítő lövés eltalál, visszatölt 20% manát/dühöt/koncentrációt/gőzt.
Ólomeső (2) 40%-al lassítja a futást (3) minden becsapódásnak 11% esélye van, hogy 2 másodpercre lebénít a hatókörön belül mindenkit (5) 20%-al gyorsabban tölt.
Vas törpe (2) ha vége, fullra töltődik a gőz (3) minden legyőzött ellenfél meghosszabbítja az időtartamot 1,5 másodperccel (5) immunis vagy a bénításra.
Tesla-puska: másodpercenként 200% villámsebzést okoz 10 másodpercig, mindenkinek aki van olyan hülye és belesétál. Egyszerre csak egy lehet lent. (2) +10% sebzés (3) 2 is lehet lent egyszerre (5) ha beleállsz, véd a bénításoktól.

Tudás

Szokásos, ő a +25% gőz mellé olyat tud hogy ha tornyot rak, 30 gőzt kap!

2 thoughts on “Háztűznézőben az új talentumok környékén

  1. Általában sosincs időm jelen épp akkor amikor élőben adnak egy – egy Twitch videót a DSO részéről. Pedig szegények, tényleg időben hírlevélben értesítik az embert, de aztán az élet mindig valami fontosabb dolgot hoz az utamba 😉

    A lényeg viszont, hogy a Twitch -ek megtekinthetők az archívumból is és ezzel a hozzászólásommal szeretném belinkelni ide a cikkel releváns DSO Twitch linket, amely az új talentum rendszerről és a skillekről szól.

    http://www.twitch.tv/drakensang/v/7844664

  2. Visszajelzés: Segítség körmágusoknak az új talentum rendszerhez |

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..